تحول دیجیتال، تغییری شگرف در عملکرد یک سازمان و یا یک کشور با محوریت فناوریهای تحول آفرین است. اینترنت اشیا، رایانش ابری، اپلیکیشنهای موبایل، رسانههای اجتماعی، واقعیت مجازی و افزوده، تحلیلگری داده، هوش مصنوعی و بلاکچین از مهمترین انواعِ فناوریهای تحول آفرین هستند. در راستای تحقق اهداف تحول دیجیتال، انقلاب صنعتی چهارم و انقلاب صنعتی پنجم، آکادمی اینترنت اشیاء اقدام به برگزاری دورههای آموزشی بینالمللی و ارائه خدمات مشاوره در سطح بین الملل نموده است.آکادمی اینترنت اشیا با برگزاری برنامه آموزشی مبتنی بر مهارت، منابع انسانی خالق و نوآور را در راستای توانمندسازی در حوزه اینترنت اشیا و ارائه خدمات مشاوره در حوزه مذکور و فناوریهای مرتبط فعالیت دارد. باتوجه به سابقه این شرکت و برگزاری موفقیتآمیز سمینارها و کسب تجارب در سالهای گذشته در خارج از ایران، این شرکت در نظر دارد دورههای آموزشی مدنظر را در حوزه اینترنت اشیا در داخل ایران نیز برگزار نماید.شرکت دانش مان اینترنت اشیا در سالهای ۱۴۰0و 1401 و 1402، با برگزاری دورههای آموزشی در حوزه اینترنت اشیا درآمد قابل قبولی ایجاد کرده است. ابتدا این شرکت در حوزه آموزش اینترنت اشیا در داخل و خارج از کشور فعالیت خود را آغاز نمود؛ اما از سال 1400 به بعد، فعالیت خود را بهصورت انحصاری در بازار بینالمللی اختصاص داد. باتوجهبه درآمد ارزی این مجموعه، درآمد عملیاتی نیز رشد قابلتوجهی داشته است.هزینههای طرح شامل هزینه حقوق و دستمزد، هزینههای ارائه خدمات آموزشی (هزینههای اساتید، تولید محتوای آموزشی، تیم اجرایی و ....) و هزینه مالی و حسابداری میباشد.بازار هدف داخلی و خارجی این دورههای آموزشی و خدمات مشاوره، تصمیمسازان دولتی و صنایع، افراد کلیدی و تأثیرگذار دولتی که تصمیمات آنها سبب تغییروتحول در سازمانها و صنایع میشود، هستند. در طرح حاضر هزینهی بازاریابی در نظر گرفته نشده است. ترکیب هوشمندسازی و آموزش: یکی از ویژگیهای منحصربهفرد دانشمان تمرکز بر تلفیق هوشمندسازی و ارائه دورههای آموزشی است که باعث ارتقای دانش فنی مشتریان میشود. بومیسازی فناوریها: ارائه راهحلهای متناسب با نیازهای محلی، مزیتی است که دانشمان را از رقبا متمایز میکند. هزینههای رقابتی: با توجه به تسلط بر منابع و مدیریت بهینه، هزینه خدمات دانشمان اغلب نسبت به رقبا کمتر است. رویکرد مشتریمحور: شرکت با ارائه خدمات سفارشیسازیشده برای مشتریان در حوزههای مختلف، ارتباط عمیقتری با بازار برقرار کرده است. نوآوری در آموزش: بهرهگیری از فناوریهای جدید نظیر واقعیت مجازی و شبیهسازی در دورههای آموزشی باعث جذابیت بیشتر دورهها و ماندگاری یادگیری شده است.شرکت توانسته است فروش خود را در سال 1402 به نسبت سال 1401 تقریبا 3.5 برابر کند.
میخواهید از آخرین فرصتهای سرمایهگذاری با خبر شوید؟
تنها کافیست شماره موبایل خود را وارد کنید.