کارینکس
فرصت سرمایه‌گذاری

خرید و فروش لوازم یکبار مصرف پلیمری

سرمایه‌پذیر

قائم پخش آدرین

مدت طرح

۱۲ ماهه

سرمایه مورد نیاز

۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

سرمایه جذب شده

۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

پلت‌فرم

پیش‌بینی سود

تعداد سرمایه‌گذاران

۸۹ نفر

نوع تضمین

زمان شروع جذب سرمایه

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

مهلت باقی‌مانده

پایان یافته

شرح پروژه

فراخوان طرح نام سکوی تامین مالی جمعی: کارن‌کراد نهاد مالی: کارگزاری بانک کارآفرین متقاضی: قائم پخش آدرین نوع و نام طرح: طرح شناور خرید و فروش لوازم یک‌بار مصرف پلیمری مدت طرح: 12 ماهه نماد طرح: کارنقائم مبلغ موردنیاز طرح: 5 میلیارد تومان سود پیش‌بینی‌شده طرح: 43% مواعد پرداخت سود پیش‌بینی‌شده: هر سه‌ماه یک‌بار بدون تضمین سود و با تضمین ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانک برای اصل سرمایه توضیحات کلی: برای رسیدن محصول‌نهایی به مصرف‌کننده، معمولا تولیدکنندگان مهارت و ظرفیت‌های لازم برای انجام این کار را ندارند؛ لذا نیاز است شرکت‌های واسط ایجاد شوند تا این فرایند را تسهیل کنند. از عمده دلایل و مزایای شرکت‌های پخش مویرگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: •    گسترده بودن حوزه فعالیت •    توانایی بالا در جمع‌آوری وجوه حاصل از فروش •    توانایی بالا در کنترل صحت و سلامت فروش و عملیات اجرایی فروشنده انحصاری محصولات تولیدی •    در اختیار داشتن امکانات و تاسیسات لجستیکی و انسانی در توزیع و فروش‌ محصولات به‌صورت مویرگی •    پاسخگویی به‌ موقع به نیازهای مشتری •    سیستم توزیع دقیق و فعال •    سیستم مدیریت انبار کارآمد شرکت قائم پخش آدرین در سال 95 با هدف توزیع و پخش محصولات سلولزی و پلیمری در استان گیلان تاسیس شد. این شرکت ضمن قراردادی در سال 1401، نمایندگی انحصاری فروش کالاهای شرکت پاک پارس پرند را برای مدت 5 سال گرفته‌است. لازم به ذکر است که شرکت تا کنون 8 طرح تامین مالی جمعی روی سکو‌های مختلف داشته است که از آن‌ها 2 طرح روی سکوی کارن‌کراد با موفقیت پایان یافته است. روش درآمدزایی شرکت پاک پارس پرند در سال 1400 تاسیس شده و فعالیت اصلی آن، تولید انواع دستمال کاغذی و کیسه فریزر است و 73 نفر در این شرکت تولیدی فعالیت دارند. طی قراردادی که بین شرکت پاک پارس پرند و قائم پخش آدرین در سال 1401 منعقد شده‌است، 15 درصد سود خالص تولید شرکت پاک پارس پرند بعد از کسر کلیه هزینه‌ها، تا مدت 5 سال نصیب شرکت قائم پخش آدرین خواهد شد. با بررسی صورت‌های مالی در سال 1401، 71 درصد تامین مواداولیه شرکت قائم پخش آدرین از شرکت پاک پارس پرند بوده‌است. اما شرکت به‌عنوان یک شرکت پخش از طریق فروش مستقیم به بازار هدف به ‌صورت نقدی و اعتباری کسب درآمد می‌کند. هزینه‌ها در این طرح مخارجی بابت سرمایه ثابت در نظر گرفته نشده است و تمامی هزینه‌کردها بابت سرمایه در گردش است. همچنین این کسب‌‌و‌کار به بهره‌برداری رسیده است و هزینه‌ قبل از بهره‌برداری نیز ندارد و مخارج شرکت جملگی جزو هزینه‌های بازرگانی محصولات هستند و هزینه‌ای بابت خرید دارایی ثابت و تجهیزات و ماشین‌آلات صرف نمی‌شود. در بررسی دقیق‌تر طرح باید اشاره کرد که عمده هزینه‌های شرکت در طرح تامین مالی جمعی مربوط به تهیه مواداولیه است که به‌تنهایی 86 درصد از کل هزینه‌ها را تشکیل می‌دهد. مابقی هزینه‌های عمده شامل نیروی انسانی و هزینه تامین مالی جمعی می‌شود. بازار‌ هدف فرآیند پخش یکی از کلیدهای زنجیره تامین است زیرا بر هزینه‌ها تاثیر قابل‌توجهی می‌گذارد. بنابراین، توزیع کنندگان نقش و عملکردی حیاتی در زنجیره تامین دارند. وظیفه شرکت‌های پخش‌کننده، توزیع محصولات تولید شده در مقیاس گسترده است. امروزه قابلیت توزیع برای شرکت‌های مختلف نوعی مزیت رقابتی به شمار می‌رود. زیرا در این صورت دیگر شرکت‌ها برای ارائه محصولات تولیدی خود به شهر و استان خاصی محدود نمی‌شوند و باهدف بازارهای گسترده روبه‌جلو پیش می‌روند. مشتریان هدف این شرکت، شرکت‌های توزیع کننده و پخش استانی موادپلیمری و فروشگاه‌های توزیع موادپلیمری هستند که وظیفه فروش این محصولات را به‌صورت مویرگی در کشور بر عهده دارند. نحوه بازاریابی شرکت قائم پخش آدرین در سال 1401 طی قراردادی با شرکت پاک پارس پرند، همکاری استراتژیک خود را آغاز کرد. به‌طوری که شرکت پاک پارس پرند، به‌عنوان بازوی تولیدی محصولات سلولزی و پلیمری از جمله دستمال‌‌کاغذی و کیسه‌فریز و شرکت قائم پخش آدرین به عنوان نماینده انحصاری شرکت پاک پارس پرند، به عنوان بازوی بازرگانی و فروش محصولات فعالیت متمرکز خود را شروع کردند. ضمن اینکه سابقه چندین ساله مدیریت مجموعه در این صنعت باعث شکل‌گیری ارتباطات موثر با دیگر توزیع‌کنندگان استانی سراسر کشور شده ‌است. علاوه بر ارتباطات فردی موثر، بازاریابی حضوری یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری شرکت‌های پخش است. مزیت رقابتی شرکت قائم پخش آدرین طبق قرارداد با شرکت پاک پارس پرند از سال 1401 به‌صورت انحصاری فروش محصولات تولیدی این کارخانه را در ایران برعهده دارد، که در زمینه محصولات سلولزی شامل (دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، پوشک) و محصولات پلیمری شامل (کیسه زباله و فریزر و سفره های کاغذی مجلسی و نایلونی و اقتصادی) در حال پخش کالا است. پس از منظر تامین مواداولیه برای فعالیت خود با مشکل جدی روبه‌رو نخواهد بود. دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که برند محصولات پلیمری شرکت پرند، تلما و آنام است. از دیگر مزیت‌ها می‌توان به سابقه چندین ساله مدیران و شرکت در صنعت اشاره کرد. دستاوردها از دستاوردهای شرکت می‌توان به تسویه موفیقیت آمیز 2 طرح تامین مالی جمعی به مبالغ 4 میلیارد تومان و 7 میلیارد تومان روی سکوی کارن‌کراد، افزایش 50 درصدی فروش در سال 1402 (550,255 میلیون ریال) نسبت‌به سال 1401(872,592 میلیون ریال)، دریافت پخش انحصاری محصولات پاک پارس پرند که ریسک‌های تامین مواداولیه را برای شرکت به‌شدت کاهش می‌دهد، اشاره کرد. از دیگر دستاورد‌های مهم شرکت این است که با سیستم توزیع دقیق و فعال، مدیریت کارآمد انبارها، ارتباط موثر با مشتریان و پاسخگویی به‌‌موقع به نیازهای آنان، توانسته است توزیع و فروش‌ محصولات را به‌صورت مویرگی در کل کشور انجام دهد و موفق به گسترش نمایندگی‌های پخش محصولات شود.

اطلاع‌رسانی

می‌خواهید از آخرین فرصت‌های سرمایه‌گذاری با خبر شوید؟

تنها کافیست شماره موبایل خود را وارد کنید.