خبر بده!
زودتر از دیگران از فرصتهای سرمایهگذاری باخبر شوید.
فراخوان طرح نهاد مالی: کارگزاری بانک کارآفرین متقاضی: شرکت شوآن گروه پارسه نوع و نام طرح: طرح شناور تولید و فروش پایدارکنندههای لبنی مدت طرح: ۱۲ ماهه نماد طرح: کارنشوان مبلغ موردنیاز طرح: 24 میلیارد تومان سود پیشبینیشده طرح: 45٪ مواعد پرداخت سود پیشبینیشده: هر سهماه یکبار، معادل 11.25٪ تضمینها: بدون تضمین سود و با تضمین ضمانتنامه تعهد پرداخت بانک برای اصل سرمایه شرکت صنایع غذایی شوان گروه پارسه بهعنوان تولیدکننده استابیلایزرهای صنایع غذایی، در سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. استابیلایزرهای غذایی یا همان تثبیتکنندههای غذا یک ماده ضروری در مواد غذایی هستند که بهعنوان افزودنیهای غذایی نامگذاری میشوند. این شرکت توانسته بر پایه دانش و تکنولوژی روز دنیا و بهرهگیری از کارشناسان متخصص در بخش تحقیقوتوسعه، نوآوریهای چشمگیری را در تولید انواع استابیلایزرها و فرآوردههای غذایی مختلف ازجمله فرآوردههای لبنی، بستنی، شیرینی و شکلات و فرآوردههای گوشتی ارائه نماید. شرکت در این طرح قصد تولید پودر پریمیکس پروتئین شیر را دارد. استفاده از پودرهای پریمیکس شده انواع پروتئین شیر در فرآوردههای لبنی میتواند علاوه بر بهبود اثرات تغذیهای خصوصیات بافتی و ژئولوژیکی مناسبی را در فرآورده نهایی مدنظر ایجاد کند. این پودر در تولید انواع فرآوردههای گوشتی و لبنی کاربرد دارد. روش درآمدزایی مدل درآمدی شرکت بر پایه فروش B2B و همکاری مستقیم با تولیدکنندگان صنایع غذایی شکلگرفته است. درآمد شرکت از طریق تأمین ترکیبات پایدارکننده و افزودنیهای تخصصی برای واحدهای تولیدی لبنی، گوشتی و سایر صنایع غذایی تأمین میشود. هزینهها بخش عمده هزینههای شرکت را خرید مواد اولیه تشکیل میدهد. سایر هزینهها شامل هزینه نیروی انسانی، بازاریابی، هزینههای اداری و عمومی، سایر هزینههای تولید و همچنین هزینههای مالی و حسابرسی است که در مجموع ساختار هزینهای شرکت را .شکل میدهند بازار هدف تمامی کارخانههای داخلی تولیدکنندهی محصولات لبنی، بستنی و فرآوردههای گوشتی در بازار هدف شرکت قرار دارند. نحوه بازاریابی برنامه بازاریابی و فروش بر پایه توسعه شبکه توزیع، همکاری با تولیدکنندگان بزرگ صنایع گوشتی و لبنی، و حضور فعال در نمایشگاههای تخصصی طراحی میشود. مزیت رقابتی بهرهگیری از مواد اولیه مرغوب از طریق شرکای تجاری داخلی و خارجی، تجهیزات مدرن و کارآمد در کارخانهها از جمله مزایای رقابتی شرکت محسوب میشود. دستاوردها دستاوردهای شرکت شامل توسعه فرمولاسیونهای بومی و بهینهسازی ترکیبات پایدارکننده متناسب با نیاز صنایع غذایی کشور است. همچنین شرکت با گسترش همکاریهای صنعتی و دستیابی به ثبات کیفی در تولید توانسته جایگاه قابلاعتمادی در بازار مواد اولیه غذایی کسب کند.
میخواهید از آخرین فرصتهای سرمایهگذاری با خبر شوید؟
تنها کافیست شماره موبایل خود را وارد کنید.